Köszönjük, hogy nálunk indítottad el üzleti e-mail szolgáltatásodat!

Ebben az útmutatóban lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan tudod:

  • az admin felületet elérni,
  • e-mail fiókot létrehozni,
  • valamint a szükséges DNS-beállításokat ellenőrizni.

Példa domain: vallalkozasom.hu
Példa e-mail cím: info@vallalkozasom.hu


1. Admin felület elérése

A levelezés adminisztrációjához (felhasználók, aliasok, átirányítások stb.) az alábbi címet használd:

Első bejelentkezés után javasoljuk a jelszó megváltoztatását.


2. Új e-mail fiók létrehozása

  1. Kattints a felső menüben a „Postafiókok” fülre.
  2. Kattints a zöld „Postafiók hozzáadása” gombra.
  3. Add meg az e-mail címet (pl. info@vallalkozasom.hu), jelszót, kvótát.
  4. Kattints a „Mentés” gombra.

Screenshot javaslat: Postafiók hozzáadása képernyő


3. DNS-beállítások ellenőrzése

  1. Kattints a felső menüben a „Domain-ek” fülre.
  2. Keresd meg a saját domained (pl. vallalkozasom.hu).
  3. Kattints a kék „DNS” gombra a sor jobb oldalán.
  4. A felugró ablakban megtalálod az összes szükséges DNS rekordot (MX, SPF, DKIM, DMARC).

Ezeket a rekordokat a domain DNS szolgáltatódnál kell beállítani.

Screenshot javaslat: DNS ablak megnyitása és rekordok listája


További segítség

Ha bármiben elakadsz, keress minket bátran!

Hasznosnak találtad ezt a választ? 0 felhasználó találta ezt hasznosnak (0 szavazat)